TO DETOX OR NOT TO?

thefashionistdork

După ce am ascultat destule dezbateri pe tema detoxului şi am văzut zeci de poze şi testimoniale despre cât de bună e o cură de detoxifiere, am zis să-mi fac curaj şi să încerc şi eu. Şi asta am făcut…Pentru că o dietă cumpărata de a gata (există şi asta) e destul de scumpă (undeva la 400 de lei pentru trei zile) şi pentru că dispun de toată tehnologia acasă, mi-am propus să-mi fac eu sucurile.

4-simple-juice-detox-recipes

Am început cu o scurtă documentare, ce combinaţii de fructe şi legume sunt bune şi pentru ce anume, a urmat întocmirea listei. Deloc scurtă 🙂 M-am înarmat cu multă răbdare, un şort de bucătărie şi am început. Pentru prima zi, mi-am făcut 3 litri de suc, 2 feluri. Unul din ananas, portocală, lămâie şi mentă şi altul din morcovi, portocale, măr şi grapefruit.

images (7)

Nu vreţi să ştiţi cum arată bucătăria după. Să spunem că…

Vezi articol original 217 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

