Fetiţa cu ochi albaştri – Michel Bussi

Simsim's world

Nu mai ţin minte sigur, dar tot prin blogosferă am văzut o recenzie la cartea asta în urmă cu ceva vreme şi mi-a atras atenţia. E „fenomenul editorial al anului 2012 în Franţa”, aşa că am fost chiar curioasă. Cei de la Libris au fost ca de obicei extrem de drăguţi şi mi-au trimis cartea (doar că între timp eu m-am mutat, aşa că până ce am recuperat-o de la vechea adresă a durat ceva). Dar de îndată ce am pus mâna pe ea am început să o devorez.

La început mi s-a părut că sunt prea multe informaţii şi că mi-e greu să ţin pasul cu acţiunea. E genul de carte pe care e bine s-o citeşti în 2-3 sesiuni de lectură (e foarte antrenantă, deci nu o să aveţi probleme). După ce mi-am făcut timp numai pentru ea, n-am mai lăsat-o din mână.

Să vă dau câteva detalii…

Vezi articol original 451 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

