Cat de mult ne iubim, Parintii?

Chiar asa ,ne iubim parintii sau ne facem ca ii iubim? Cuvantul MAMA ori TATA este pentru mine sfant.Nimic pe aceasta lume nu se aseamana cu iubirea de parinti, ar trce prin foc si prin apa pentru noi.cum de altfel as face-o eu sau fratii mei.Oare cati dintre noi isi iubesc sau isi respecta parintii?O vorba din batrani spune-cum tii cresti asa ii ai,sau cum tii educi asa ii ai, perfect adevarat.La randul nostru suntem si noi parinti si cautam sa ne educam copii cum stim noi mai bine,avand de urmat si din invataturile ce le-am primit de la parintii nostri.Si da ii iubim pentru ceea ce suntem noi astazi ,si ii respectam pentru ca ne-au dat viata,ne-au indrumat pasii in viata si ne-a facut Oameni.Da nu este greu sa dai binete unui om,nu este greu sa ajuti un om,nu este greu sa faci bine,vedeti e simplu-sa fii om.Sarut mana mama mea,sarut mana tatal meu,o merita din plin.Sa nu uitam cat avem parinti sa-i facem fericiti si sa se simta iubiti?

Lasă un răspuns

