Fashion Marketing, „NUMELE SPUNE TOT”

MKGeek

fashion Atunci cînd alegem cu ce să ne îmbrăcăm, noi ne gîndim nu numai la preferințele noastre ci și a celor din jur. Ne îmbracăm astfel încît să fim pe plac unui anumit mediu în care ne aflăm sau am dori să ne aflăm. Un proverb englezesc spune: „mănîncă să te mulțumești pe tine, dar îmbracă-te astfel încît să placi celor din jur”.

D-G---ADVERTISING-passion-for-fashion-430622_738_489Sursă: fanpop.com

Nu o să discutăm în acest articol despre modă sau tendințe ale acesteia. O să încercăm să relatăm importanța marketingului în acest domeniu și ce instrumente sunt folosite la promovarea acestuia. Activități de marketing în fashion sunt menite să crească gradul de conștientizare, popularitatea și reputația brandului pe baza unor anumite caracteristici specifice, cum ar fi: calitatea, accesibilitatea și noutatea produsului. Marketerilor le revine rolul dificil de a coordona toate segmentele și etapele procesului – de la dezvoltarea conceptului de design ce stă la baza unei colecții, la…

Vezi articol original 437 de cuvinte mai mult

Anunțuri

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s