Shopping list…turul magazinelor!

thefashionistdork

Am tot scris pe blog în ultima perioadă că am dat startul sezonului de toamnă la cumpărături. Şi ca orice fashionistă care se respectă am dat zilele trecute un tur al magazinelor (un mini antrenament de cardio). Am vrut să văd care sunt noutăţile, ce şi unde găsesc, care sunt preţurile, ce ar trebui să-mi iau din magazin şi ce pot sau trebuie să-mi comand onlie (pentru că din păcate multe articole nu sunt disponibile în magazine). Pentru a vă putea arăta şi vouă ce am descoperit am făcut poze la chestiile interesante pe care le-am văzut.

Locaţie: Afi Palace Cotroceni

Magazine: Toate :))

1.Botinele omniprezente...

Cred că modelul acesta de botine le regăsim în toate magazinele. Preţurile încep de pe la 80 de lei (prea iefinte doamnelor, chiar şi pentru un buget mic. La preţul acela sunt un fel de imitaţie de ceva ce nu vreţi să încălţaţi…

Vezi articol original 476 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

