Sprâncenele…fir cu fir sau cum să le faci mai groase folosind produse din casă

thefashionistdork

Acum vreo doi ani, în perioada în care nu dădeam doi bani pe aranjatul sprâncenelor, am început să-mi văd prietenele care se îngrijeau din ce în ce mai mult de ele. Şi aveau ele creme, truse, aparate şi tot felul de chestii care păreau sf pentru mine, cu care îşi aranjau ele firele de păr. Iar sprâncele lor arătau pe stilul fetelor din revistă…iar eu evident eram verde de invidie.

slide_319821_2978644_freeslide_319821_2978661_free

Şi uite aşa, mă uitam eu ca vaca la poarta nouă şi încercam să fur şi eu din tehnicile valoroase aplicate de ele. Am început să mă documentez şi am observat nişte chestii care nu prea m-au făcut foarte fericită.

  1. Prietenele mele aveau păr iar eu nu (nu vă imaginaţi că nu aveam sprâncene deloc, dar graţie pensatului din adolescenţă când smulgeam tot ce prindeam, am rămas cu goluri unde nu a mai crescut niciodată păr.)
  2. Oricât te chinui nu…

Vezi articol original 445 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

