M-am apucat de yoga…cum să te menţii în formă acasă :)

thefashionistdork

Periodic descopăr lucruri şi activităţi noi, de care sunt entuziasmată ca un copil (cam tot la câteva săptămâni). Acum o lună am descoperit yoga.

Woman practicing yoga on pier Woman practicing yoga on pier

tree-pose-yoga

Vedeţi voi, eu îmi fac antrenamentele acasă: câteva ore de mers cu bicicleta pe săptămână, câteva abdomene, exerciţii cu gantere (2, 3 kg) şi program de 30 de min de cardio. Programul de cardio îl iau de cele mai multe ori de pe youtube. Se găsesc tot felul de antremanete în funcţie de cât de avansat eşti, cât de tare vrei să te antrenezi. Şi răsfoind aşa clipuleţe, am dat de yoga. M-am echipat şi am dat drumul antrenamentului. Nu vă gândiţi că ştiam la ce mă înham.

20150826_113506-01

M-am chinuit ceva să stau dreaptă, să mă alungesc, să rezist în poziţiile pe care le vedeam în clipuleţ (şi tipa aia părea să nu aibă oase). e mai greu la început, dar…

Vezi articol original 228 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

