Mai crede, cineva in minuni?

Inainte de a va scrie despre aceasta intamplare,petrecuta cu ani in urma, as vrea sa- i  dedic un omagiu unui „OM” minunat care din pacate a plecat mult prea devreme dintre noi,si anume dr.Viorel Hanta.Aceasta se intampla acum aproximativ douazeci si ceva de ani, si eram fericitii parinti a doua  fetite minunate,frumoase si dragalase.Cand am ramas iar insarcinata sotul nici nu a vrut sa auda,se gandea ca sunt trei si o sa ne fie greu,ne-am contrazis si ne-am certat ,el o tinea pe a lui eu pe a mea nici  nu puteam dormi,intr-un final am adormit cu lacrimi pe fata.Tot ce stiu este cand m-am, trezit si ca avusesm un vis minunat,mi-a fost un pic teama sa il spun sotului,asa ca i l-am spus la cateva vecine mai in varsta care mi-au dat un sfat sa nu cumva sa fac un pacat .Si iata ce am visat ,era o lumina puternica si nu ma puteam uita la ea, dar in acelasi timp o voce blanda imi vorbea, mi s-a parut ca am vorbit mult,cand m-am trezit  imi aduc si acum aminte acele cuvinte care imi spunea :sa faci ce ai tu in gandul si inima ta si sa nu ai treaba ce spun ceilalti, sa nu te lasi descurajata. Bine am facut de am ascultat si de al vecinelor sfat caci amarnic as fi regretat,astazi am mandrete de baiat si toti trei bucurii ne fac.Mai tarziu am aflat ca in vis mi s-a aratat ingerul copilului.sa stiti ca si acum ma incearca acele emotii.Si tare as vrea ca acest om sa nu fie uitat,sa ne aducem aminte de el cu drag,si Dumnezeu s-al aiba in paza!

Lasă un răspuns

