Maicuta draga,iti multumesc.

Maicuta draga,mama mea,in fiecare zi iti multumesc ca  mi-ai dat viata si traiesc.Astazi 46,se implinesc de cand ma-i adus pe lume.Aveati acasa un baiat iar acum v-a dat Dumnezeu si o fata.De bucurie al meu tata a facut cinste,caci avea si baiat si fata.Mi-ati pus un nume de floare ,voua v-a placut tare.Eu sfaturile vi le-am urmat,de a voastra vorba am ascultat,fiindca stiam ca ma invatati numai de bine.Ce mi-am dorit in viata mi s-a indeplinit,pot spune ca sunt un om implinit si fercit.Am un sot pe care il iubesc si ma iubeste,alaturi de trei copii frumosi ca din povesti,care bucurii ne aduc.Ce mi-as putea dori mai mult?Sa ne rugam de sanatate si sa-i multumim Domnului pentru toate,sa ne bucuram de copii si sa va avem pe voi in preajma.

Lasă un răspuns

