Dragi amintiri ale copilariei.

lectura cu Dalila.ro

<a>In primul rand bine v-am regasit,dupa multa treaba, si mici probleme la tastatura iata-ma iarasi langa prietenii mei dragi.Oho dar pentru mine este o placere mare sa va scriu si fara sa exagerez pot sa spun ca imi face onoare,sa scriu pentru oameni.Si acum sa revenim la amintirile ce ne amuza de multe ori, si de ce sa nu recunoasem ne fac  mereu placere si ne amintim cu drag de ele.Sa ne amintim cati din noi nu am fost un „Ion Creanga” cand eram copii?Cat ne consideram noi cuminti tot am facut cate o mica boacana,care sa alerge in general mamele dupa noi cu cate ceva.care era iute de picior nu il prindea,dar care nu apuca sa fuga lua si din portia de la ceilalti,aici ma refer cand eram mai multi frati cum eram noi patru si din fericire pentru ei scapau,si cum se intampla mai des, sa o fur…

Vezi articol original 58 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

