Ce ne-am face fara EI..

lectura cu Dalila.ro

Chiar daca vrem sa recunoastem sau nu,mereu avem nevoie de un ajutor, un sfat sau de o povata din partea lor a parintilor nostri dragi bineinteles dragii mei.Si multumesc Domnului ca ii am in viata pe parintii mei dragi,oameni simpli cu frica de Dumnezeu ne-a crescut si educat cum au stiut ei mai bine,ma simt binecuvanta de Dumnezeu pentru ca am asa parinti minunati.Au crescut 4 copii mari si sanatosi pana au plecat fiecare la rostul lui.Viata nu le-a fost usoara de loc,dar amandoi au reusit sa treaca peste toate incercarile vietii.Munca le-a fost aliat,tatal meu era salarat,iar mama avea grija de gospodarie si de noi,nu este lucru usor sa fii femeie si mama la tara trebuie sa fii puternica din toate punctele de vedere, numai asa reusesti sa treci peste greutati.Imaginati-va cand ne duceam toamna la cules de prune,sau la orice treaba trebuia sa mergem toti copii dupa ce…

Vezi articol original 158 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

