VIAȚA LA ȚARĂ

De multe ori sunt întrebată cum arată o zi obișnuită la țară, sinceră să fiu nu prea m-au nimerit tocmai pe mine și vă spun imediat de ce ,o viată adevărată trăită la maxim era atunci când eram noi copii mici iar părinții noștri erau în putere și da atunci era muncă nu glumă .Părinții mei au muncit fiecare petec de pământ iar când spun petec nu mă refer la o bucată mică de pământ ci la o râpă, da a-ți citit bine pentru cei ce nu știu ce înseamnă;este mai pe înțelesul tuturor o alunecare de teren mai abruptă unde cresc măceși,cătină și multe alte plante cățărătoare cum ar fi rugul de mure și altele ,ce vreau eu să vă spun este că acești minunați părinți au reușit să facă un mic colț de rai unde bineânțeles am avut și noi copii contribuția noastră,însă păcat că au mai rămas puține lucruri de atunci,am făcut chiar și o căsoaie,dar lumea rea și timpul le-a deteriorat,dar vedetele au fost scările care erau săpate în pământ treaptă cu treaptă iar deasupra puse scândură groaă iar lățimea era de aproape un metru iar lungimea cred că era de un metru și ceva ,cert este că urcam cu animalele pe ele și venea multă lume să ne vadă minunile,,,,atunci să mă fi întrebat,iar pentru prezent e o altă poveste și despre aceasta vreau să vă mai povestesc,of Doamne frumoase amintiri,cu drag ,noapte buna .

Lasă un răspuns

