rohnson-280x300Cum primăvara a venit de acum începem și curățenia în casă ,așa că mi-am anunțat frumos soțul că îmi trebuie urgent un ajutor la care el îmi spune repede ce el nu îmi este ajutor ? Ba da dragul meu dar iți aduci tu aminte ce am pățit ultima dată cu vechiul aspirator ?Pentru moment am crezut că nu își amintește de isprava mea de anul trecut dar cu un zâmbet logo_marketonline_mic1în colțul gurii îmi confirmă că și-a amintit,cum Dumnezeu să uiți așa ceva .Să nu vă țin prea mult în suspans,ce se întâmplase de fapt după ce am terminat de zugrăvit și după ce am terminat curățenia ca să fiu sigura că nu mai este nici un fir de praf ori vreo urmă de scamă am băgat aspiratorul în priză și la treabă dar ce treabă mi-a ieșit la final … am dat mai întâi holul iar când am ajuns în camera de oaspeți mai aveam de dat jumătate din ea când toată camera s-a umplut de praf dens pe moment am crezut că a luat foc ceva nu știam ce să fac mai întâi, am deschis toate geamurile și ușile am scos iarăși afară și da iar curățenie iar ca să fie totul mai frumos când trebuia să termin totul se trezește vecinica mea să dea foc la gunoaie dar ce spun eu gunoaie erau haine și cine mai știe ce mai avea căci praful meu era pui pe lângă norul negru de fum care a intrat unde credeți? exact în camerele mele bine aerisite atunci am crezut că mor,mai ales că a doua zi așteptam musafiri,dar au trecut toate .Bine, bine mai spuse el dar ce fel,unde,cum,de unde începu a mă bombarda cu întrebări,stai calm i-am spus eu m-am gândit la toate tot navigând pe net am dat de ajutorul meu de nădejde pentru curățenie generală el se numește Rohnson Aquatech R 144 și vreau să spun că este exact ce-mi doream de la acest Magazin Online Aspiratoare.Rohns       on Aquatech R144 are un filtru HEPA care reține 99,99% din particulele din praf mai mari de 0,3 microni,iar praful este filtrat cu apă fără riscul de a intra în contact cu el, nu cum am pățit eu. Nu-i așa că e super tare,mai ales că vine și 8 martie… Acest articol a fost scris pentru SuperBlog Spring 2016.

Un gând despre „

Lasă un răspuns

