CU GOLDEN TULIP,MERGI LA SIGUR

Nu în fiecare zi primești o notificare prin e-mail precum că ești selectată pentru a organiza un eveniment de afaceri,iar tema propusă ar fi;Reuniunea bloggeri-lor din România ,bineînțeles a celor mai activi și dornici de afirmare,hmm grea încercare  am să răspund la provocare ,eu am un motto al meu ,,dacă nu încerci să faci un lucru nu știi ce ai pierdut ”,indiferent de rezultat măcar știi că ai încercat,iar acum la treabă că-i treabă serioasă nu glumă deși emoțiile au început să se facă simțite trebuie să le controlez pentru a realiza ce mi-am propus .Pentru a găsi o locatie eveniment, am cerut ajutorul celor de la  http://www.goldentuliptimes.com/ro/intalniri-si-8888-golden-tulip-timesevenimente,fiindcă am auzit de alți colegi care la fel a auzit de la alții că s-au organizat diferite evenimente iar toată lumea a fost mulțumită,iar invitații foarte încântați ceea ce îmi doresc și eu,după ce am vorbit cu ei și la telefon ne-am pus de comun acord pentru toate detaliile iar munca cea mai grea o fac ei adică ,,profesioniștii” această însemnând tot personalul de la ei fiecare făcându-și munca lui ,,de la vlădică până la opincă”  cum se zice nu? Da chiar era să uit ce era mai important ,pentru a evita multe neplăceri și pentru a împăca pe toată lumea am decis locul întâlnirii noastre să fie la București mai ales că e posibil să fie persoane plecate și în afară după câte am înțeles eu așa că este ideal și confortabil  Hotel Golden Tulip Times este cea mai bună alegere,sper din toată inima să ne reușească ,pe bune ?chiar trebuia să mai spun asta ?Normal că nu dar deh cred că din obișnuință acum chiar nu trebuie să-mi fac griji ,o să vedeți că o să fie ceva unic, de neuitat , desigur de povestit  și la alții,aștept cu nerăbdare evenimentul care o să aibă loc pe data de 21-22-05-2016 la Hotel Golden Tulip Times ,vă aștept cu drag,iar după aceea aștept să-mi spuneți cum va-ți simțit .

Acest  eveniment participă la concursul Spring Super Blog 2016.
Lasă un răspuns

