La limită

-Nu pot să cred !De ce mi se întâmplă mie toate astea ? Nu era de ajuns că și așa mă chinuiam destul să scriu un articol,mai ales că sunt  la început și nu le știu încă pe toate ?Aș fi continuat să mă cert singură dacă din camera alăturată nu ar fi venit soțul  cu băiatul  un pic speriați de tonul meu ,pe moment nici nu au îndrăznit să mă întrebe ceva neștiind reacția mea doar din privire m-a întrebat soțul meu ,într-un final le spun ;-Uitați-vă și voi11181779_1191560034193379_4769063824927517783_nce am pățit ,cred că l-logo_mediadot_patratam stricat nu-i așa măi mamă ?Fiindcă băiatul deja începuse să se uite la el,iar soțul meu făcându-și cruce căci se speriase că pățisem ceva rău la cum am reacționat eu.Acum ce mă fac ?-Nu-i  așa grav mă anunță băiatul doar  trebuie schimbat hard discul,pe moment m-am bucurat dar stai cum adică,-măi mamă doar ce am spus că trebuie schimbat ,dacă mă lași în pace o să încerc să-i pun altul numai să se potrivească,bine bine zic eu dar numai bine nu-i ,nu reușise să-l strice ei  l-am stricat eu normal,după ceva timp îmi lasă pc-ul așa desfăcut cum era își ia laptopul lângă el și înainte de a întreba eu ceva îmi face semn să tac dar curioasă cum sunt mă duc lângă el la timp pentru a vedea cum caută pe net magazin online și caută

  • www.mediadot.ro apoi sincer chiar nu știu toate denumirile astea și la ce folosesc toate dar încerc să fiu pe aproape  am mai văzut cred cum face o comandă care vine la timp pentru a trimite și eu articolul.                             Acest articol participă la concursul Spring SuperBlog 2016.
Lasă un răspuns

