Omul priceput la toate

E cald , e soare, e frumos toată lumea a ieșit afară și circulă ca un furnicar uriaș  fiecare în parte preocupat cu gândurile și grijile lui , doar copilașii aleargă fără griji și bucuroși că-și vor petrece mai mult timp pe afară. Și gândurile mele  care nu prea vroiau să se așeze  prea curând, dar printre ele unul nu vroia să-mi dea pace, mă gândeam că tot vine căldura și vroiam să fac ceva îmbunătățiri iar gândul meu mă ducea tot mai mult la ele , mai ales că am auzit că se deschide în orașul nostru un magazin  DIEGO specializat în finisaje și amenajări interioare , în primul rând vreau să schimb gresia de la bucătărie cu pardoseală rezistentă la apă , mai apoi în camera de oaspeți îmi pun parchet laminat iar de Do-It-Yourself  nici nu îmi fac probleme îl am pe tatăl meu,,omul priceput la toate” cum îi spunem noi,dar să nu uităm că cei de la DIEGO , au și promoții speciale de 50% , folosind  http://diego-romania.ro/card-de-fidelitate, pentru clienții lor.

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016.

Un gând despre „Omul priceput la toate

Lasă un răspuns

