Gânduri, impresii și multe emoții rămase

Gata s-a terminat și concursul a avut loc și Gala,  nu pot să cred  cât   de repede trece timpul.   Parcă mai ieri  răspundeam provocării de a participa cu sur le și trâmbițe la SPRING SUPER BLOG 2016, iar cum ce este frumos trece repede dar am rămas cu amintiri frumoase și cu noi cunoștințe.         SuperBlogDin această experiență am avut multe de învățat precum să scriu la timp și să-l pun la timp pe platformă ceea ce mă motivează și mai mult pe viitor să fiu mai pregătită și mult mai deschisă pentru tot ce înseamnă ,,nou”pentru mine. Cum spuneam când m-am înscris la acest concurs să învăț de la cei mai buni, și să-mi pot demonstra mie că pot mai mult, căci omul cât trăiește învață .Felicitări încă o dată câștigătorilor , mulțumesc  echipei SpringSuperBlog 2016, și dragii mei ne vedem (revedem, recitim) în toamnă !

Lasă un răspuns

