Aș vrea să cred că a fost un vis urât

Bun găsit dragii mei  după cum a-ți observat și voi , nu  prea am fost activă așa cum vroiam și  am  promis că o să fiu , de aceea vreau să vă cer scuze  pe această cale ,  dar vedeți voi viața ne oferă uneori și  surprize  neplăcute de care vrem nu vrem trebuie să trecem  prin ele încurajându-ne unii  pe alții și  sperând că totul o să fie bine.    Se   spune  că trebuie să mergi mai  departe   căci  viața își urmează cursul ei , iar cei din jur mă încurajează  , dar pur și simplu nu pot oricât aș încerca tot     timpul mă gândesc la ea , iar ce-mi doresc mai mult e să fie bine ea .   Am scris  pe o altă adresă a mea încercând să mă  protejez  pe mine și cei   apropiați mie despre   dispariția unei fete de acasă care  pe mine  personal m-a terminat , am așternut acele rânduri din inima unei mame care își caută  copilul  disperată .Am fost vocea mamei care nu mai avea   puterea să plângă , care nu contenește să-și strige copilul zi și  noapte , și care se roagă la Dumnezeu să îi aducă fata acasă sănătoasă,  fiindcă eu o cunoștință sunt marcată nu se  poate descrie în cuvinte  prin ce trec cei  apropiați ei . Este o lună de când a dispărut  dar nici urmă de ea , am scris și voi continua  în  speranța că cineva o vede ori știe ceva de ea . Și tare aș vrea să-mi  spună cineva căci ne-am agitat degeaba că fata este bine , să cred că a fost un vis urât,  că m-am trezit brusc din el , că am revenit la realitate și totul este ca , înainte . Unde ești fată frumoasă  ? Te rog întoarce-te acasă  la mama ta care te așteaptă  cu drag să vii !                 Aș vrea să mulțumesc încă o dată celor ce mi-au fost alături atunci,   și celor ce îmi veți de acum încolo pentru susținere .

Lasă un răspuns

