Cum definim iubirea?

Cum definim iubirea?Frumoasa intrebare o adevarata provocare ce spuneti raspundeti la intrebare?Iubirea un cuvant cu incarcari emotionale,cu vibratii in cuvinte,ce ne raman mereu in minte, cand spuse cu mult dor din indepartate locuri pentru persoanele dragi noua.O putem imparti in mai multe categorii sau cum ne place noua.Prima ar fi pentru- copii.a doua, de -parinti si nu cea din urma -de iubiti.Oricum le-am lua in parte toate ,si pe rand de ele avem parte,mai intai iubirea de parinti ,pe care-i avem ca niste sfinti,a doua si cea mai aleasa este intre iubiti, care ramane cat traiti veti fi uniti,si iata si cea mai importanta e -pentru copii,ca ei sunt ingerasii nostri.Si acum le luam pe fiecare, si in ele cati ne regasim oare?-Iubirea de parinti: ei sunt care ne idruma primii pasi in viata si ne dau povata ne pregatesc cum stiu ei mai bine pentru viata.Cea intre iubiti: ,prin respect si intelegere unul fata de altul ,faci fata ‘asalturilor” din’afara’ si te competezi la fel unul pe celalalt.La copii :altfel sta treba,cand il vezi langa tine intaia data fie el baiat s-au o fata ai o imensa bucurie si o spui oricui si la oricine, sa se bucure cu tine.Un copil e o realizare si simti ca faci o fapta mareata,dar Doamne cand il tii in brate uiti de tot si de.. toate,caci ai puiutul langa tine si nu ii mai dai drumul de langa tine.Si timpul trece copilasii se fac mari .adevarate domnisoare si cavaleri, si nu poti sa nu te intrebi Doamne parca a fost ieri,cand erau mici copilasi si astazi trei frumosi frati ,caci eu dragii mei am un cavaler si doua domnisoare,si sa dea Domnul sa traiasca la fiecare caci eu am bucurie mare de la ei.Sa auzim de bine!

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.