Care este secretul frumuseții româncelor ?

De ce să nu recunoaștem că suntem un popor cu oameni frumoși, ori asta o spune oricine ne vizitează țara și nu numai , iar cea mai folosită remarcă este,, woau ce românce frumoase aveți”. Sunt femeie și vreau să vă spun că a fi frumoasă nu este neapărat să exagerezi cu creme și farduri cum fac mai cu seamă fetele în sensul de a arăta mult mai bine în fața celorlați, de când mă știu mi-a plăcut să fiu naturală așa îmi place să fiu și așa mă simt cel mai bine, dar asta nu înseamnă că nu mă îngrijesc și nu am grijă de mine cu toate că la noi încă se mai crede că dacă se aranjează și se îngrijește o femeie , face acest lucru pentru bărbați,da din păcate se mai crede așa ceva. Când eram domnișoară îmi plăcea foarte mult lăptișorul de matcă care îl luam de la Farmec ,iar pe lângă acest produs vreau să încerc și crema nutritivă  multivitamine, pentru cei interesați intrați pe https;//farmec .ro/produse/ten/cremă-nutritivă-multivitamine-594.html, s-au http;//www.facebook.com/farmec.company-html ,ori https;//www.farmec.ro/produse/criterii-563-gerovital-plant-2016/1.html s-au pur și simplu http://www.farmec.ro. Ce să-i faci așa sunt eu când îmi place ceva nu ai ce-mi face nu aș da acest produs( de culoare roz și cu un miros plăcut care îmi provoacă dulci și frumoase amintiri) pentru nimic în lume .Secretul de a rămâne frumoasă și tânără  se moștenește de la mamă la fiică și nu este deloc complicat,eu personal am învățat de la mama mea că totul în viață are o limită ,să ai cumpătare  la mâncare ,la băutură ca să fii sănătos căci dacă ești sănătos ești și frumos,iar cel mai important lucru care mi-l spunea și mie bunica mea mereu ,,să nu uiți nepoată căci frumusețea unui om vine din sufletul lui,un om îl cunoști după inima lui”.ȘI SĂ NU UITĂM FRUMUSEȚEA VINE DIN INTERIORUL NOSTRU.Acest articol a fost scris pentru concurs Super blog 2016 .

Un gând despre „Care este secretul frumuseții româncelor ?

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.